ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ

Οι μηχανισμοί κατασκευής των κειμένων και όχι μόνο των λογοτεχνικών αποκαλύπτονται στους μαθητές με τη Δημιουργική Γραφή. 

Υποθέματα: Ψευδοαινίγματα, Λίμερικ και Χαϊκού

DSC00980Στόχοι:

  • Η πολύπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των παιδιών μέσα από την καλλιέργεια της δημιουργικής έκφρασης.
  • Η ανάπτυξη της δημιουργικότητας, της κριτικής σκέψης, της εφευρετικότητας, του χιούμορ, της αισθητικής καλλιέργειας των μαθητών μέσω της εξοικείωσης με συγγραφικές τεχνικές.

  • Η εξοικείωση με διαφορετικές λογοτεχνικές δομές και η καλλιέργεια του γραπτού λόγου.
  • Η εξάσκηση της λογικής και η αποφυγή ψεύτικων διλημμάτων.
  • Να δημιουργήσουν τα δικά τους έργα και να διασκεδάσουν.
  • Να εκφράζονται με προσωπικό τρόπο και να νιώθουν τη χαρά της δημιουργίας.
  • Να συνδέσουν τη Λογοτεχνία με το παιχνίδι, με την ψυχαγωγία, με την καλλιέργεια του συναισθήματος και με το διάλογο.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Για να αναπτύξουν οι μαθητές τη δημιουργική σκέψη, τη φαντασία, τη γλωσσική έκφραση και τελικά να καλλιεργήσουν την προσωπικότητά τους θα χρησιμοποιήσουμε βιωματικές μεθόδους, μέσα από τις τεχνικές του κύκλου συζήτησης, του παιχνιδιού και της εικαστικής έκφρασης.

Η δημιουργική γραφή θα είναι καθοδηγούμενη, αλλά προαιρετική.

Θα ενθαρρύνουμε τα παιδιά να εκφράζονται με προσωπικό τρόπο. Μέσα από γλωσσικά παιχνίδια οι μαθητές θα αφομοιώσουν διαφορετικές λογοτεχνικές δομές και θα πειραματιστούν με αυτές. Θα διδαχτούν απλούς τρόπους για να απελευθερώσουν την φαντασία και τη δημιουργικότητά τους στη γραφή.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s